Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeZ uwagi na pytania do redakcji i komentarze wyjaśniamy ;) Kierowca wchodzi za wcześnie w zakręt. To zmusza go do zacieśnienia zakrętu w jego szczycie. Przy pozycji za kierownicą jaką widać dobrze z kadru na filmie wynika, że kierowca nie dołożył masy do wewnętrznej (nie zwiesił się), co sprawiło, że motocykl szybko uzyskał kat pochylenia tak duży, że mocniej już nie dało się pochylić wozu. Opona z tyłu straciła kontakt z podłożem, a nie straciła przyczepność na skutek nadmiernego obciążenia. Ten ciąg zdarzeń był przyczyną wypadku.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza